9 Ocak 2014 Perşembe

jigolo üyelik

jigolo üyelik Selam arkadaşlar..Benim adım jigolo Alper.Antalyada oturuyuyorum.18 Yaşında 180 boyunda ela gözlü yakışıklı adaleli bir çocuğum. Bundan 5 ay önce yazlığa gitmiştik.Annem sıkılmayayım diye yazlığa küçüklüğümden beri çok sevdiğim arkadaşımın ailesini(baba hariç) çağrı etmişti.Arkadaşımı severim fakat ablasını daha çok severim.O da 175 boyunda üniversite son okuyan beyaz tenli gothic bir kız. Neyse uzatmalayım. Bir kaç gün sonra jigololar bize geldiler.Ablasının isimi Cerendi.Cerenin üstünde kırmızı bir giysi vardı.bacakları falan ortadaydı.off bacakları öyle güzeldir ki küçüklüğümden beri o bacaklara boşalma hayallerim vardır.işte bu yaz onu muvaffak oldum! İlk gün akşam ben Arkadaşım ve Ceren abla poker oynuyorduk derken konu ansızın kız mevzusuna gitti ben de ne olsun Ceren abla kızlar bize bakmıyor falan dedim.O da olur mu öyle bakan vardır diye konuştu.Kim var dediğimde elini bacaklarıma götürerek bilmem dedi.Saat 3:00e geliyordu.yattık.2gün sonra arkadaşım bisikletle turlamaya çıktı. 




Annelerimiz de kafeye gitmişti.biz ikimiz hanede tek kaldık.baya konuştuktan sonra konu cinselliğe geldi.kısa bir müddet konuştuktan sonra ceren abla ulusal olmak ister misin? diye sordu. Utandım ama onu istiyordum.EVET jigoloyum dedim.elime 3-5 lira tutuşturdu ve git 2 bira al gel dedi.Ben o yolda hemen hemen boşalıyordum..o da ben yokken fileli çorap kolluk falan giyip iyice azdırıcı bir görünüş almıştı.haneye geldiimde karşımda portakal memeli kılsız amlı bir kız görünce şok oldum.neyse beni de soydu ve penismi okşadı.Sonra balkona geçip uzun uzun konuştuk ve biralar bitince “hadi başlayalım aşkım” diye konuştu ve beni duvara yapıştırdı uzun müddet öpüştük ve benim odaya girdik.Dudaklarından yalamaya başladım göbek jigolo sitesi deliğine bir yuvarlak attım ve amı karşımda ıpıslak duruyordu.yere de boşalmıştı.daha fazla dayanamadım ve kafasını penisime bastırdım..öyle güzel çekiyordu ki hemen hemen bayılacaktım.Sonra onu yatağa attım ve götüne girdim.ayyaş olduğu için fazla hissetmedi ancak “GÖTÜMÜ SİKME HAYVAN,AMIMDAN SİK” falan diye bağırınca etraftan komşular rezillik çıkarmasın diye amına girdim..10 dk kadar siktikten sonra penisimi bir çıkardım kanla karışık boşaldı.yatak örtüsü mahvoldu!bende kanına boşaldım ve karıştırıp tadına baktım.güzeldi. 2 dk sonra beraber jigolo üyeliği banyoya girdik ve bir posta da orda siktim. o günden sonra bir sefer daha yaptık ama bu sefer annesi hanede telefonunu unuttuğu için haneye geldiğinde bizi peş peşe basınca çıldırdı. Sonrası süpriz olsun :) Bol Seksli Geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder