9 Ocak 2014 Perşembe

bursa jigolo sitesi

bursa jigolo sitesi Merhaba ben bursa jigolo sitesi yasiyorum. Turizmle ugrasiyorum ve ogunude daha önceki bir kizarkadas vardi onu ziyarete gittim ve kemer tur arabalarina bindim ve en arka tarafa oturdum araba kalabalikti beldibine geldiginde bir bayan bindi fakat uzun boylu elinde kucuk cantasi vardi baktim bayana kimse yardim etmiyor cantasina yardim ettim ve benim yanima yakin oturdu aramizda salak bir cocuk vardi onla sohbete girmeye calisiyordu fakat basarili olamadi neyse araba antalyaya yaklastikca bosalmaya basladi ve bizden ve iyi jigolo soforden baska kimse kalmadi bende kafamdakini uygulamaya calismaya basladim once ingilizce sohbet etmeye basladik adini nerden geldigini beldibinde 3 haftadir tatil yaptigini ve yunanistanda sevgilisi oldugunu soyledi herkes bilir ukranyalilari ikna etmek cok zordur neyse biz birlikte otogara jigololar gittik bu izmire bilet alacakti ordanda yunanistana gececekti biz saat 6 gibi antalya otogarina vardik neyse pamukkaleden bilet aldi ve benim dusundugum seyi yapmasini başka bir deyişle gece gitmesini istiyordum oda benim dusundugumu uyguluyordu ve gece




 izmire jigolo inmemek icin 12 arabasina bilet aldi ve valizini emanetciye koyalim ve sana bira ismarlamak istiyorum diye konuştu tamam dedim birlikte erim sitesinin a bloktaki marketten 4 bira bana aldi efes kendisine dark bira aldi ve parktaki banka oturdu bununla hem sohbet ediyor hemde biralarimizi yudumluyorduk zaman baya erkendi bu hizli icmeye basladi ben agirdan gidiyordum onun sarhos olmasini istiyordum. Aslinda yoksa vermiyecegini biliyordum cunku yunanistaki adama asikti ve aldatmak katiyen istemiyordu. Bunu bana surekli soyluyordu fakat 2 biradan sonra tavirlari degismeye basladini gordum. Hemen peşinden ben once elini tutdum optum müsaade etti neyse bu 3. birasini iciyordu ve artik yavas yavas sarhos jigololar olmustu ve benim yapmam gerekeni yapmam lazimdi ya karsi tarafta gunes otele gidecektim yada haneye goturecektim oan cisi geldi ve tuvalet aramaya basladik ve dolmus duragindaki tuvalete girdi cisini yapti cikti fakat boyle bir hatunu ne yapip edip sikmeden gondermemem gerekiyordu benim hane musaitmi hadi bizim haneye gidelim dedim ve bunu haneye goturmeye karar verdim ve yolda basladik bunla sevismeye yoldan gecenler bize bakiyordu fakat aldiris etmiyorduk ve haneye geldik kendisi sarhostu fakat kendini daha kaybetmemisti fakat o kadar jigolom hatun siktim bu baska guzeldi hemen oturma odasina gectik bu zati koltuga kendini zor atti yorulmustu havada sicakti artik hatun benimdi ve basladik tekrar opusmeye ve koltukta surekli elimi vucudunun her yerine atiyordum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder