30 Haziran 2016 Perşembe

jigolo siteleri bul

jigolo siteleri bulmak için yaşlı dul evli benim için hiç fark etmez ben her bayanla birlikte olabilirim tercihim eşinden gizli görüşmeye çıkan bayanlar heyecanı çok seviyorum çünkü adım Hasan 28 yaşında 1.75 boyunda 73 kilo esmer ela gözlü ve çevresi tarafından beğenilen biriyim kendimden bahsetmem gerekirse bu hayatta cinsellik benim için fazlasıyla büyük bir önem taşıyor farklı bayanlarla birlikte olmak onları da kendimi de mutlu etmekten çok hoşlanıyorum benimle beraber olan bayan yataktan mutlu çıktığı zaman kendime olan özgüvenim daha fazla artıyor şimdiye kadar memnun edemediğim bayan yoktur bakım ve temizlik konusunda çok hassasım karşımdaki bayanında temiz ve bakımlı olmasını isterim gizlilik açısından oteller de görüşmeye çıkmaktayım İzmit de ikamet etmekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder