19 Ekim 2013 Cumartesi

jigolomolurmusun

jigolomolurmusun
selam Değerli okurlarım kısa zaman önce başka jigolo bir deyişle 3 eylülde falan bir konserdeydim özelden teefonum çaldı açtığımda bir bayandı çok gürültü olduğu içn 10 dakika sonra aramasını rica ettim ve konserden ayrılarak telefon beklemeye başladım. Kısa zaman sonra aynı kişi tekrr aradı ve bana serüven aradığını ve benim kendisine eşlik etmemi istedi arada bölgesinden arıyordu. Bulunduğum yere takriben 4 saat uzaklıktaydı isterse hemen gelebileceğimi söyledim kaul etti. Arabaya binirek yola çıktım sabah saat 5 gibi buluştum ve kendimize uygun bir otel aradık 2 tanede bira aldık ve odamıza geçtik jigololar geçer geçmez hemen dudaklarından yapışarak sevişmeye başladık arayan kişi 22 yaşındaydı ve duldu sevişmeler çığlığa döndü ve ben hala dudaklarını sömürürcesineöpüyordum yavaş yavaş soymaya başladım 





ama dudaklarını mutlaka bırakmıyordum artık tamaen 2 mizde soyunmuştuk ağzımı vajinasına attığımda zevk suları heryerini kaplamı haldeydi hemen göbeğinin üstünden yalayarak aşağıya indiğimde duramıyordu heryerimi sıktırıyor zevkten sanki çalayacak gibiydi. dilimi artık yavaş yavaş içine sokup çıkarıyordum o yalvarsada içine girmemi ben girmiyrdum zira ilk yalayarak boşaltmak istiyordum. ve nihayetinde edefe ulaştım ama durmakyok bacaklarını hafif açarak bu sefer ben gidip gelmeye başladım ilişkim takriben jigolo sitesi 30 dk sürer geç boşalırım zira altımda zevkten kıvranıyordu onu her trlü sikmemi istiyordu bende durdurak bilmeden daimi gidip geldikçe zevk çığlıkları sabaha karşı ortalığı inletiyordu. uzun aradan sonra ikimizde tekrar zevkin doruklarına ulaştık ve 1 sigara molası verdik daha sonra arkadan yapmamı istedi onuda başka hikayemde anlatacağım şu an için bukadar yeter sizde böyle ilişki isterseniz jigolo buyruğa herzaman size bir telefon kadar yakındır telefon numaram 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder